maandag 17 januari 2011

17/1/2011


Na de auto-trip van gisteren die anderhalf uur duurde, was ik toch wel eventjes ziek geworden :(
Vandaag echter ging het al stukken beter.
We zijn naar de dierenwinkel geweest en heb al bij de winkeljuffrouw op de arm mogen zitten :)

Vandaag heb ik ook voor de eerste keer de kippen, de haan en ook een paard gezien !
Dat ga ik toch nog eens opnieuw moeten bekijken in de loop van de volgende dagen :)

Bij bomma Banneux ben ik ook eventjes op bezoek geweest. Daar heb ik vooraleer ik binnen ging , eerst nog eventjes op het pleintje gewandeld. Ik heb er auto's, fietsers en wandelaars gezien.
En !...ben met de lift naar het derde verdiep gehesen ;)....Zo'n lift...dat lijkt me wel wat, want trappen doen...da's nog niks voor mij op dit moment. :)

En ja...geslapen heb ik ook nog wat !

Ik had nog wat "verloren tijd" moeten inhalen, want had bijna de hele nacht door een "concerto in solo van sol"
gegeven....:)  :)  :)....Ooit wordt ik misschien nog een grote "zinger" :)

Het gras van de tuin heeft ook al geen geheimen meer want dat heb ik ook al gezegend met een kleine en een grote boodschap. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten