zondag 30 januari 2011

Rommel...euh...Antiek !

Vandaag, niet in alle vroegte want de baasjes konden hun bed niet uit, zijn we naar de stad van den Eburonian26 en den Guinness70 geweest.
Ah ja...wie dat zijn die 2 hierboven vermeldde gasten ??????
GE WILT HET NIET WETEN :)

Of toch,...'t zijn 2 supertoffe Geocachers die af en toe eens met mijn baasjes mee gaan cachen...maar ik heb ze nog niet met eigen ogen mogen aanschouwen ( 't kon dus wel eens dik tegenvallen :)  :)
Die 2 van hierboven + Rendier1234 + Lenbo + Team Alouatta + SpiceIt + Roccoca + mijn baasjes = Team Tournée Générale....hebben ze mij verteld :)
Ben eens benieuwd als ik die rare snuiters eens ga ontmoeten.
Afijn, tot zover het cachen !

We zijn dus naar Tongeren geweest !
VANALLES gezien !
Van ( bijna ) niets onder de indruk...tenzij die paar HELE GROTE VIERVOETERS die we tegen kwamen :)
D'r waren volop mensen aanwezig en ieder paar benen was mijn vriend en wou ik in eerste instantie vriendelijk tegenop springen :)  Ben daar maar vlug vanaf gestapt want 't waren zoveel paar benen, dat het op den duur toch niet vol te houden was
Ze hebben met zowat vanalles genoemd :
"Ooh..kijk....ne kleine vos !"
"Ooh...lief...ne mini Lassie !"

En zoals altijd met veel volk....van de ene krijg je veel aandacht en dan kwispelde ik en deelde likjes uit naar believen en de andere loopt je dan bijna straal omver ( ah ja, want die hebben dan alleen maar oog voor de antiek éh  :)

Ik heb er vele hondjes gezien en gesnuffeld....en ik moet zeggen...dat viel allemaal best mee.
Je zag aan mijn mede-viervoeters dat ze dat duidelijk gewend waren.
En ook hier...de ene kwam kwispelend aan je snuffelen en de andere gunde je geen blik :) :)

Ook trappen heb ik gedaan !
Twee keer ! Eentje naar beneden en eentje naar boven !  Ging allemaal prima goed :)

Tot slot ben ik er nog eentje gaan drinken !
Want jong geleerd is oud zat !
Tja, dat dacht ik toch....ik heb wel een knuffel gekregen van de mevrouw die de drankjes bracht, maar verder ben ik braaf naast de stoel blijven liggen...en "zat"??...dat was er zeker niet bij :)

Weer een leerrijke dag !

Eens thuis gekomen ben ik dan ook als een blok in slaap gevallen :)  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten