zondag 16 januari 2011

En toen werd het....

16 januari 2011.
De dag waar mijn nieuwe baasjes en ik zo naar uitkeken was aangebroken.

Rond de klok van 15:15 uur kwamen ze aan....en...ze schrokken zich bijna een bult  :)
Al mijn broertjes waren al vertrokken MAAR...ik had 4 nieuwe vriendjes gekregen in de plaats.
Ze waren dan wel een beetje groter van gestalte dan ik, maar ik heb toch goed mijn vrouwtje gestaan :)
En ik moet zeggen...."knappe gasten die Tervuerenpups"

Afijn,...ik wil maar zeggen....ik viel een beetje op in dat nestje  :)  :)  :)

Mijn nieuwe baasjes hebben van Nadine nog een hele waslijst aan tips en trics en weetjes en vergeet-nietjes gehad en rond 17:00 uur kon dan de grote trektocht beginnen.
Ik heb ook al vernomen dat , als de boomstammen aankomen , binnen enkele maandjes wel een kleine reunie zal gehouden worden....dan kan ik mijn broertjes nog eens terug zien.

Dus....Jissa....on the move  :)  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten