zaterdag 22 januari 2011

De eerste week is al voorbij....

Tja, het gaat inderdaad wel heel snel.
Zo vertrek je de ene dag van bij de broertjes vandaan en in een oogwenk sta je al weer een week verder :)

's Nachts zing ik nog regelmatig een liedje voor mijn baasjes. Ik zal ongetwijfeld nooit een Pavarotti worden, maar ik blijf toch nog even oefenen , zo net voor het inslapen :)
Des morgens ben ik dan ook superblij als ik de baasjes van de trap hoor strompelen :)
Zij hebben dan misschien nog slaap ik de oogjes...........ik lang niet meer hoor.
Trouwens,....wie zei daar iets van "rode ogen" ? Op mijn fotootje zie ik toch "blauwe ogen" !

Ah ja, ondanks mijn korte pootjes , geraak ik al helemaal alleen op de zetel !
Tof jongens...kan ik lekker op slapen :) Alhoewel ik ook supergraag in mijn bench vertoef hoor.

Vandaag heb ik voor de eerste keer zonder leiband mogen rondlopen in de tuin.

Ik ruik daar vanalles en ik denk dat het voornamelijk...PEOZEN...zijn
Of waren het nu POEZEN ?
Deze morgen ben ik mee de kippen uit hun hok gaan laten,...maar die maken me 's morgens toch wel wat veel kabaal. 'k Weet nog niet of ik dat op mijn nuchtere maag al wel aankan :)
'k Zal straks nog eens een kijkje gaan nemen :)

Ook Tess , de hond van de buren, heb ik gisteren even gezien.
Die was me nu toch nog wel iets TE enthousiast hoor.
Daar ga ik vandaag of morgen nog wel eens opnieuw mee kennis maken...als ze wat rustiger is :)

En morgen....waarschijnlijk naar de kinderboerderij om eens te kijken wat voor andere diertjes er nog op deze aardbol rondlopen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten