zaterdag 29 januari 2011

Meet and Greet

Vandaag is er toch weer één en ander gebeurd.
Ik mocht mee naar een feestje !!!!

Maar....er zat een " maar " aan vast.
Ik moest in Oma Bets haar huis eventjes " alleen" blijven EN "braaf" zijn ????
Oei, zou ik dat wel kunnen?
Och, waarom niet ! Ben ondertussen toch al een flinke meid geworden, dus........ YEZZ WE CAN !

Zo gezegd, zo gedaan.

Om 13:30 zat ik mooi in mijn bench bij Oma Bets.
Mijn baasjes vertrokken naar de Vormselviering van hun petekind en voor ik het wist...stonden ze alweer naast me !
Resultaat : ik was prima braaf geweest ! No Problemo :)

En toen.....en toen.....toen kwam het grote moment !

De ontmoeting met " LANDO ( de verschrikkelijke - zo vertelden ze mij ) " en dat nog wel in ZIJN thuisbasis :)

Ik moet zeggen....'k was wat onder de indruk, zo die eerste momenten.
Ammaai, dat is me ne kadee !
Zo om de seconde werd het ineens helemaal "zwart" voor mijn ogen, want dan kwam dienen zwartekop ZOOOOOO kortbij
dat heel het licht verdween :)
Maar ja, achteraf gezien....'t is ook wel begrijpelijk als je zo goed als geen neus hebt :)
Ja, ik weet het....dat kan van mij niet gezegd worden, want ik zat op de eerste rij toen de lange neuzen werden uitgedeeld :)

Dus in den beginne moest ik even...van mij af bijten :)

Maar al gauw werden we " de beste vrienden" en hebben we uren gespeeld....tot we d'r alle twee bijna van omver vielen :)

Ook met de poezen des huizes ben ik de beste maatjes....maar die staan nog niet op de gevoelige plaat :)

Kortom...'t is een fijne dag geweest en ik heb er weer wat vrienden bij !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten