woensdag 12 januari 2011

Nog...4 dagen

De tijd gaat snel....maar de laatste tijd gaat ie voor mijn nieuwe baasjes precies "net niet snel genoeg" :)  :)


Nog 4 dagen en dan komen de baasjes me oppikken.

Vorige maandag ontvingen ze van Nadine van 't Hof Naddan een bijzonder documentje met allemaal ditjes en datjes, tips, do's en don 'ts,...kortom alles wat nuttig is voor een toekomstige Sheltie-baas.

Dat werd dan ook goed gelezen en opnieuw gelezen en nog eens gelezen :)
Maar ze weten wel dat, moesten er nog verdere vragen zijn, ze altijd bij Nadine terecht kunnen.

Morgen, donderdag is het "shopping-time" :)
Ik krijg een splinternieuwe bench, een splinternieuwe halsbandje en leibandje ( weet niet of ik er dadelijk mee zal kunnen lopen....maar dat zien we wel nietwaar :)   ), een splinternieuw speeltje, een splinternieuw ligkussen....alles....splinternieuw !
Van een BOFKONT gesproken :)

Zaterdag gaat mijn nieuwe baasje het vijvertje een beetje afboorden.....kwestie om op nummertje "safe" te spelen want zo'n goede zwemmer ben ik nog niet en de vissen moesten maar eens een stuk uit mijn pluimstaart bijten ( ik heb 'm nog maar pas éh )

En dan....dan....wordt het zondag 16/01/2011  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten