dinsdag 4 januari 2011

4 januari... Visite, Visite...een huis vol Visite :)

4 januari 2011.
Alweer een jaar voorbij.

Aan iedereen een geweldig 2011 gewenst en super vele "lekskes" !

Voor mijn nieuwbakken baasjes kan het echter niet snel genoeg gaan...'t is te zeggen...nu toch :)

Vandaag zijn ze mijn broertjes en mezelf nog een bezoekje komen brengen.
Maar natuurlijk...eerst zijn ze nog een paar geocaches gaan zoeken en hebben ook nog enkele foto's van het
mooie Pajottenland genomen.

Ze zijn aan het Kapelletje van kapitein Zeppos geweest dat precies recent een nieuw likje verf had gekregen.

In het centrum van Tollembeek zijn ze het standbeeld van de grootste komiek van 't Pajottenland gaan
bekijken om van daaruit na een kleine wandeling ook weer een cache te kunnen vinden.

Ik verheug mij er al op dat ik mee op die zoektochten kan gaan :)

Rond 14:00 uur zijn ze dan aangekomen met z"n vieren bij 't Hof Naddan.

Mijn broertjes en ik hebben ons , nadat ze aanbelden, al dadelijk van onze beste kant laten horen :) , want
blaffen...ja hoor...dat kunnen we al :) :)

Het was een fijn weerzien, we waren allemaal razend enthousiast !
En we waren ook alweer een beetje groter geworden.
We staan nu al stevig op de pootjes en kunnen al goed springen en rennen hoor !
Ook in geluidjes maken zijn we wel al goed geoefend :) :) ....totdat we op de arm mogen....dan worden we stil :) :). Fijn zunne !!

Hier nog wat foto's van mijn broertjes en mezelf.....en nu maar aftellen naar 16 januari.
Dan is het de grote trektocht naar het verre Limburg :)  :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten