dinsdag 5 februari 2013

Easy has got mail....part 1

Jawel,...
Ik kan nog wel niet zo goed schrijven, maar je moet toch mee met de tijd en technologie, nietwaar ! :)

En zodoende heb ik aan mijn broertjes en zusjes eens gevraagd om eens iets van hen te laten horen.

Ik was wel benieuwd of ze even braaf waren als ik :)

Dus de volgende weken, van zodra ik een berichtje van hen krijg, dan zal ik het zeker even posten op de blog.

We beginnen het reeksje met mijn broertje Eden.
Hij luistert nu naar de naam Duke.
Zijn baasjes hebben de handen vol met 'm :)
Hij mag mee los lopen bij wandelingen in het bos en blijft dan mooi bij de baasjes....als er snoepjes mee gemoeid zijn :)
Ook in de fietsmand heeft Duke al meegereden.
En zo af en toe moet hij even verplichte rust nemen in de bench...tja...Sheltie's nietwaar !
Energie voor 10 !

Eden : 5 en 1/2 week oud
Nu luistert mijn broertje naar de naam " Duke"

Hmm, lekkere verse sneeuw :)
Zeg nu zelf....is dat geen broer om trots op te zijn !


1 opmerking:

  1. hallo,leuk hoor deze blog met verhaaltjes van Easy en nu dan ook van haar broertje, ben benieuwd naar de komende belevenissen.....heb zelf een Shirroja Sheltie staat bij de nakomelingen op de site van Ruimzicht,ze heet Maggy....Ik heb Easy en haar broertjes en zusjes een weekje meegemaakt toen ze 7 weken waren vandaar de belangstelling naar haar belevenissen...veel groetjes simone

    BeantwoordenVerwijderen