vrijdag 8 februari 2013

Easy's eerste uitstap


De baasjes vertelden mij dat ik nu oud genoeg was om mijn eerste
tripje te gaan maken. YYIIIPPPIIIEEEE !

Ik kreeg hetzelfde tripje voor de pootjes geschoteld als mijn grote
vriendin Jissa. Een weekeinde aan de Moezel.

Al bij al toch spannend, zo die dagen voor het vertrek, want ik hoorde
zoveel "straffe verhalen" :)

We zouden met een hele bende er naartoe trekken en allemaal tesamen
in 1 huisje wonen ???? Daarbij zouden we 4 viervoeters moeten tellen !
Nou moe, dat was een bende benen en pootjes bij mekaar.

MAAR GEZELLIG !!!

Wij logeerden boven op de berg ( ja, daar staat die kleine dwerg met een
rood kaboutermutsje op zijn kop.....) en daar lag nog een mooi en dik
sneeuwtapijt. Reuze....I like it :)


En natuurljk moesten we dan van zodra we aangekomen waren , al
dadelijk de omgeving eens gaan verkennen...zodat de buren wisten ....
dat het "grote geweld" was geland :)

Ik hoor het jullie al denken...en wat "na" de wandeling.
Korrekt....even uitrusten voor mij en even een biertje voor het baasje :)



Jissa vertelde me ook dat we zeker en vast naar Cochem zouden gaan.
Ook daar was zij al geweest en ik mocht dat ook wel eens gaan
inspecteren.
Een leuke stad, waar het in de zomer wel heel erg druk is.
Nu viel het echt wel goed mee qua drukte en raar maar waar....er lag
daar geen enkel vlokje sneeuw.
Precies of alles boven op de berg eruit gevallen was :)
Aandacht voor het baasje...wie wel en natuurlijk....wie niet :)



Of course,...naast wandelen zijn we ook iets wezen drinken hoor.
Een cafeetje gevonden waar ze hele vele soorten belgische bieren hadden.
Daar konden de baasjes niet aan voorbij lopen.
En voor mij kwam het ook goed uit hoor.....platte rust geblazen :)


Echter, het grootste jolijt heb ik gehad toen we een wandeling in
Sankt-Aldegund gedaan hebben.
Beetje berg op en berg af, af en toe eens op de arm, maar vooral
veel los meelopen ! D'r is niks wat ik liever doe :)









De laatste dag bezochten we Bernkastel alvorens we de autotrip terug
naar huis begonnen.
Ook daar wil ik nog wel eens terug naartoe gaan in de zomer.
Mooi man !


Hé...rook ik daar een snoepje ? 




Kortom, het is me goed bevallen en heb weer nieuwe vriendjes gemaakt.
Die vakantie-tripjes en geocache-wandelingen...hm...dat ligt me wel :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten