zaterdag 16 februari 2013

Easy has got mail.....part 4

Met een plons viel ook een berichtje van mijn zusje Elynn in de mailbox :)

Was wel benieuwd hoe het met haar ging en dus heb ik dan ook maar snel even gekeken.

Elynn heet nu Bisqit. Leuke naam nietwaar

Hier is Bisqit op 5 en 1/2 week

Is dat geen lief koppie !
Naar verluidt heeft Bisqit al een fraai stemgeluid :) ( ook daar kan ik aan zien dat het familie is, want ik kan ook al aardig wat decibelletjes produceren ) :)
Haar baasjes noemen haar de sheltie-terrorist uit Texel :)
Ze woont samen met nog 2 Sheltie's en 2 Dwergkezen.
Bisqit and friends :)
Eventjes een citaat uit het mailtje, dan zie je wat haar baasjes van haar zeggen :
" Nu helpt ze al wel geweldig mee in de huishouding, zo doet ze de vaat ( kruipt in de vaatwasser )
helpt ze mee met de was ( steelt sokken uit de wasmand ) ook ruimt ze buiten de plaats op ( neemt alle blaadjes die ze kan vinden
mee naar binnen en maakt van ieder blaadje, drie blaadjes )" Einde citaat !  :)  :)  :)

Dat helpen met de afwas, het rondzeulen met wasgoed en het binnenbrengen van alle mogelijke zaken zit mijn broers en zussen ( en mezelf ) blijkbaar in het bloed  :)  :)

Een beeldige dame, die zus van mij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten