donderdag 14 februari 2013

Easy has got mail....part 3

Hoi, Hoi...

Er viel weer een berichtje in mijn mailbox.

Ditmaal van mijn broertje Elio.

Tja...de naam klinkt bekend...en daarom blijft het ook Elio.
Een naam die helemaal bij de lieve snoet van mijn broer past :)

Hier is hij op 5 en 1/2 week.

Wat een koppie heeft dat moppie :)
Het is "een werkertje" !
Hij hielp van dag 1 al met de afwas !
Ik durf dat ook al wel eens doen en zo zie je maar weer...wij zijn duidelijk familie :)


Elio woont in de allergrootste carnavalstad ter wereld :)....Aalst !
En natuurlijk is hij dan al mee geweest naar de carnavalstoet.
Zo voor de eerste keer al die gekke mensen zien, dat lawaai aanhoren....dat maakte wel wat indruk op hem.
Maar op de arm van het baasje, viel het nogal mee :)

Zou dat maar 1 keer per jaar zijn, zo'n gek gedoe ? :)
Misschien krijg ik nog wel een foto van hem met een maskertje op :)

Alhoewel, dat ik m' liever zie zonder masker, want het is een broer om " U " tegen te zeggen !
Een echte kerel van een Sheltie !

Een TOPPER, mijn broertje Elio !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten