dinsdag 12 februari 2013

Easy has got mail....part 2

Ik ga nog een vlotte madam worden in typen....

Straks of morgen eens vragen aan het baasje of ik geen smartfoon krijg :)

Ja hoor, een volgend mailtje is binnen met een berichtje van mijn zusje Emelie.
Naar het schijnt vonden mijn baasjes haar ook een schatje en hadden ze het moeilijk om te kiezen tussen mijn zus en mij.
Ben toch wat blij dat ze voor mij kozen :)
Maar het moet gezegd, mijn zusje is ook een dot van een Sheltie hoor !

Hier is ze op 5 en 1/2 week

Mijn zusje heet nu Lady en is niet moe te krijgen.
Ze speelt (net zoals ik) heel graag met een lege limonadefles en is verzot op sneeuw.
Ondanks dat ze een kleine deugeniet is, zit ze toch ook graag eens op schoot voor de nodige knuffels.
Haar baasjes moeten zich pas echt zorgen beginnen maken....als ze muisstil is :) want dan hangt er hondenkwaad in de lucht.

Dat het witte spul maar lang op de grond blijft liggen :)
Elk plaatsje is goed voor een hondeslaapje :)
Een guitige deugeniet, die zus van mij :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten