zondag 20 januari 2013

Easy naar de Maten....

...nee hoor, die maten zijn geen bierdrinkers van dat ene biermerk !
't Is een natuurgebied nabij mijn thuis :)

5,5 kilometer gewandeld vandaag...in de sneeuw ! En geen last gehad van bevroren teentjes of blokjes
ijs tussen de kussentjes, want de baasjes hadden mijn pootjes goed ingesmeerd ! :)
Goede camouflage éh !

Ja ik weet het, ...het is wat overdreven die 5,5 km want ik heb ook enkele kilometers op de arm gezeten :)

Ik heb wat los mogen meelopen en dat is pas tof !
Commando "Over" ??? Hm, dat ken ik nog niet :)

Pas op....ik keek (zo af en toe) wel eens rond of de baasjes mij nog konden volgen en of ze in
dezelfde richting wandelden als ik !
En het is natuurlijk altijd fijn als Jissa er bij is (die volg ik ook meestal wel)

't Gaat wat geven als die straks over één of andere beek springt.....ja....je kan het al wel raden zeker ?

Ik weet het wel zeker nu...sneeuw in de winter ....is REUZE !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten