zondag 13 januari 2013

Wandelingen Jissa 2012

2012 zit er weer op.

Als ik alles zo eens overloop, dan mag ik stellen....'t was een goed jaar :)
Ik heb veel gezien, gesnuffeld, gewandeld.

En als klap op de vuurpijl kreeg ik er op het einde van 2012 nog een spelevriendin bij :)
Wat moet een Sheltie zich nog meer wensen !

Dus sluit ik 2012 af met het eindresultaat van de wandelingen in 2012.
Doelstelling bereikt : 500 km gehaald !
Yiipppiiiiieee !


Ook voor 2013 gaan de baasjes mijn kilometertjes tellen.
Benieuwd wat dat gaat worden.

't Zal in het begin niet zo veel zijn, want de korte pootjes van Easy kunnen mij zo lang nog niet volgen :)
Maar als ze later wat groter zal zijn, dan lukt dat wel hoor.
En de baasje zullen haar ten gepaste tijde wel eventjes op de arm nemen :)
(moet wel toegeven dat ik dan soms ....een heel klein , ietsiepietsie,..beetje jaloers ben :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten