woensdag 2 januari 2013

Easy

Hey, Hoi,

Hier ben ik dan !
Shirroja Edin....maar ze roepen mij ( en ...ik luister er al goed naar ) .... Easy :)

Ik ben geboren op 13/10/2012 op het mooie eiland Texel.
This is me.... 4 weekjes oud 
Daar groeide ik op met mijn 3 broertjes en 2 zusjes....( die ik nu af en toe toch wel een beetje mis hoor )
Samen met de broertjes en zusjes op de foto

Ik ben een blue merle Shetland Sheepdog en naar ik vernomen heb....de grote droom van mijn baasje :)
Eerste keer op de arm bij de nieuwe baasjes
Ik heb dus al een héééle lange reis er op zitten vooraleer ik in mijn huisje aankwam.
Eerst met de boot en dan nog eens een 300 kilometer in de auto.


En weet je wat...ik ben niet ziek geweest.
Test 1 dus geslaagd....ik kan tegen een auto-tripje :) En maar goed ook, want Jissa vertelde me al dat ik regelmatig met de auto zou weg gaan om te gaan wandelen..."geocachen" of zoiets zei ze ? ?
Ben benieuwd wat dat gaat zijn !



1 opmerking: