zondag 13 januari 2013

Easy en de kinderboerderij

Een frisse zondag maar met een mooi zonnetje.

Samen met Jissa en de baasjes mocht ik mee naar de kinderboederij om een wandeling te maken van bijna 3 kilometertjes.


Neen hoor....dit heb ik niet helemaal gelopen.
Ik moest op tijd en stond op de arm....maar moe....neen, dat was ik niet.
't Was eerder "verplichte rust".

Vele nieuwe geuren opgesnoven en vanalles gezien.


Alhoewel...zoveel kindjes waren er nu ook weer niet :)
Daar zal het koude weer wel iets mee te maken hebben.

En héél veel diertjes heb ik ook niet gezien.
De geiten zaten op stal en de schapen stonden vééééél te ver weg :)

Maar afijn....ik weet nu toch hoe het ruikt op zo'n boerderij :)
Hmm ? Wat zijn dat voor rare dingen ?


Een belevenis voor mij !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten