woensdag 2 januari 2013

Ik voel me al helemaal thuis

Ondertussen ben ik al een weekje in mijn nieuwe thuis.

Geen problemen vastgesteld.

De ontmoetingen met Jissa ging soepel, de nieuwe geuren werden vlotjes opgesnoven en ik ben ook het buitenlopen al gewend.

En buiten zijn....dat is mijn langste leven :)
Want daar is er ook heel wat te beleven.
Er is er daar een vijvertje...en wil je eens weten wat...?

Juist, korrekto...daar ben ik in al mijn enthousiame al in geduikeld :)
Baasje gaat vandaag toch een draadje er rond zetten :)
Tja....de baasjes waren gewaarschuwd dat ik een dondersteentje was.....nu kunnen ze het aan de lijve ondervinden :)

Je zou het niet zeggen, maar wij zijn dikke vriendjes hoor :)
Zie je wel dat we vriendjes zijn :)

Daarnet heb ik wel een héééle grote hond gezien ?




1 opmerking: