woensdag 23 maart 2011

De hondenschool

Na een paar mislukte pogingen , ben ik dan nu toch definitief gestart met de school voor honden.

Ik zit in het klasje van de "beginnelingen"....en dat is er soms echt wel aan te merken.

Het belangrijkste schijnt voor de baasjes te zijn : "Aandacht van de hond".

Nou moe, om mijn aandacht te krijgen in al dat gewroet van benen en pootjes, dan
moet je toch al van goeden huize zijn... :)


Eerste les

De eerste les heb ik samen met baasje Guido gelopen.


"Aandacht van de hond"....moeilijk zunne met al die "geuren"

"Aandacht van de hond"...zo zou het dus moeten :)

"Aandacht van de hond"..ik zit er wel, maar...wat zie ik nu daar ???

Mijn eerste " Zit-Voor", als is het wat aan de "schuchtere kant" :)

Mijn eerste " Plof de ballon" en meteen werd het ook al wat donkerder :)

"Aandacht van de hond", ....lukte soms ook wel eens goed hoor !


Spelen hoort er ook bij...'t is niet altijd opperste concentratie :)

Van "den après" zijn er helaas geen foto's ...en dat is jammer, want er liep toen een weddenschap.
Mijn baas zou "zijne sloef" opeten....als ik TOCH over de houten balk dierf te lopen.
:) :) :) ...Samen met mijn baas had ik er wel wat schrik van en hij kreeg er me met geen stok over :)
Echter...instructeur Ludo en bazin Yvette sloten een weddenschap met baasje Guido...dat ik dat wel degelijk kon !
En dus trokken ze met z'n allen ( in het donker ) terug naar de houten balk.

Warempel....met een stukje speculoos....lukte het WEL :)

Euh, en baasje Guido...die ligt nu nog te kauwen op zijn pantoffels :)

1 opmerking:

  1. Hmmm ... da's die sloef van Costa Rica waar ge nog aan bezig zijt!!! Volgens mij moet ge aan die van de hondenschool nog beginnen!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen