vrijdag 4 maart 2011

KARNEVAL AN DER MOSEL

Mijn eerste buitenlandse reis zit er op.
En WAT VOOR EENTJE.

Ik mocht mee naar de Moezel.
En niet alleen hoor.
Samen met Lando (de verschrikkelijke :) ) , Benji ( de wat timide :) ) en een hele boel mensenvolk.


We vertrokken op vrijdagavond voor een ritje met de auto van ietsjes meer dan 2 uur.
Nu dat is al lang geen probleem meer voor mij, want als ik de autosleutels nog maar eventjes hoor tingelen,
dan sta ik al klaar aan de deur.
En eenmaal in de auto....dan val ik steevast in slaap :)
Dus voor ik het wist waren we ter bestemming.

Tijd voor een uitgebreide kennismaking met Benji, want die zag ik voor de eerste keer.
Hij was wat "kortaf" in het begin, maar naarmate de tijd vorderde ging het steeds beter tussen ons tweetjes.
Lando, tja, die kerel kende ik al langer en staat altijd garant voor dolle pret, rennen en spelen.

Benchen werden uitgevouwen en geinspecteerd.
Ook het huisje werd verkend...en ...goedgekeurd. Hier zou ik het wel enkele dagen naar mijn zin hebben :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten