zondag 13 maart 2011

Tenhaagdoornheide

Vandaag stond er een geocaching tocht op het programma.
Eerst zouden we richting Maasmechelen gaan.
De plannen wijzigden echter snel  toen de melding kwam dat er een nieuwe geocache werd
geplaatst van ongeveer 9 wandelkilometers en dat in de buurt van Hengelhoef.

De baasjes trokken er dus op uit samen met Team Alouatta.
Lekker weertje, lekker wandelen en snuffelen en af en toe " verplichte rust "
Aan het einde van de wandeling bleek....dat wij de eersten waren die deze cache vonden
( zal wel aan mijn snuffeltalent te wijten zijn zeker :)  )
Voor mij is dat dus mijn eerste officiële  FTF ( First To Find )
Koordje, pootje, neusje ;)
Cachesnuffelaar ?
Vervolg van oefening  : Stokje VAST  :)
Stokje....zwaar ?
Oefening : "verplichte rust"...vind ik maar niks :) 
De Heide zal zeker mooi zijn in de zomer
Verplichte rust op de arm van Miss Alouatta
Cache gevonden...mijn eerste FTF :)
Eens de tocht er op zat,...viel ik als een blok in slaap :)

1 opmerking:

  1. Da's wel straf.
    Zo'n speurhond en de hondenschool niet gevonden zaterdag. Breng woensdag uwe portemonee maar mee want zaterdag heb ge den ene na den andere gegeven ! Rekening is nog wachtende ....

    BeantwoordenVerwijderen