zaterdag 5 maart 2011

KARNEVAL AN DER MOSEL

De tweede dag van ons verblijf begon al met wat de eerste dag geeindigd was....spelen en ravotten.

En zo af en toe moest ik mij dan eens eventjes weg steken om wat te recupereren :)

AlĂ©, vooruit met de geit !  Tijd voor een verkenning van het terrein en een wandelingetje.

Je mag 2x raden waar die wandeling naartoe ging....korrekt....dadelijk naar de "kantine"  :)  :)

En ik....mocht nog geen biertje wegens "te jong"......pppfffff   :)


Geen paniek. Het was niet altijd bier drinken hoor.
Een bezoekje aan Cochem stond ook op het menu.
En alhoewel ik wel degelijk kan trappen lopen....lukte het bij aanvang toch niet :)
Misschien had ik een slecht voorbeeld naast me :) :)

Poging 2 ging al stukken beter !

Alhoewel....niet voor iedereen :)


Het was niet "de grote drukte" in Cochem, zodat we ruim de tijd hadden om alles eens goed te bekijken en te
besnuffelen.

's Avonds zijn de baasjes dan Karneval wezen vieren in Ediger-Eller.
Hier zijn "wijselijk" geen gevoelige plaatjes van vastgelegd :)
Wij viervoeters zijn dan met de jongsten van de bende in het huisje gebleven en hebben dan indoors nog
wat kunnen rollebollen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten