zondag 6 november 2011

Vreemde Vogels

't Was al weer een tijdje geleden...maar vandaag mocht ik er nog eens op uit voor een rondje Geocachen.

Doel was de Venusberg in Meldert.

Door de drukke beroepsbezigheden van mijn baasje zijn de wandelingen de laatste tijd op een laag pitje gehouden....maar we gaan dat terug inhalen.
Startschot dus...VANDAAG :)

Heb op de Venusberg vele, vele wandelaars gezien en ook enkele hondjes (en dan durf ik al eens te grommelen ) :)
't Weer was OK en ik heb me weer reuze geamuseerd.

Het fotomateriaal van vandaag is niet zo goed gelukt want met een GSM gaat dat blijkbaar niet zo goed als met een fototoestel.
Logisch toch ? Probeerde gij maar eens te bellen met ne Kodak ! :)


STOK ... met daaraan een HONDJE :)

Bedoeling is dat ik erover spring...en het baasje een foto maakt !

En ziehier : HET RESULTAAT !  Sneller dan Woody Woodpecker ! :) MIEP MIEP WAF WOEF

2 opmerkingen:

  1. Toch nog sjieke foto's.
    Alleen spijtig dat uwe GSM zo een wazige vlek heeft! Of is da Geohopper himself die daar zwierig en gezwind over de tak sprint? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wesley, volgens mij kan dat nooit den Geohopper zijn. Ziet ge die al over ene tak springen ??? Denk dat die eerder eronder door zou kruipen. Zo lenig is die nu ook weer niet !

    BeantwoordenVerwijderen