maandag 14 november 2011

Monschau

Jissa was in Monschau vandaag samen met de baasjes.
Daar blaffen ze Duits en ik moet zeggen, ik had het snel onder de knie.
't Klinkt zowat als Belgisch blaffen. :)

Een dagje op stap...en 't was er wreed koud deze morgen, ammaai mijn pootjes.
Toen we aankwamen op de plaatselijke parking rond 9:45 was die zelfs nog glad op plaatsen.
Dus voorzichtig zijn was de boodschap :)

De baasjes waren daar...met een missie :) Natuurlijk, Geocachen.

Eerst hebben we wat aan sightseeing gedaan in deze mooie stad..en op zo'n vroege uur was er
weinig volk op de been.

't Zullen langslapers zijn zeker, die Monschau-anen :)
Naarmate het klokje naar de 12 toe ging, werd het ook stilaan warmer....en 't winterzonnetje deed goed.
Dus...namiddag....JIIPPPIIIEEE..... het bos in !
Bergje op en bergje af !
En op 't einde van de dag had ik 11 kilometerjes achter de kiezen en in de benen.

En nu.....aftellen naar de GROTE DAG...want ik wordt nu wel héél gauw....1 JAAR !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten