vrijdag 11 november 2011

11 11 11 , .....niet de actie

Maar wel de dag van de maand van het jaar waarop ik terug ging naar mijn geboorteplaats.

Inderdaad, ik wordt binnenkort 1 jaartje oud of jong, 't is maar zoals je het bekijkt :)

We hadden met Nadine en Daniel afgesproken dat we ergens tussen 09:30 en 10:00 zouden opduiken.
't Werd wel wat later, maar...we waren evenzeer super welkom.
We hadden wat klaar gezet voor Nadine en Daniel...en...toch wel vergeten mee te nemen zeker ?????!!!!!
Dat houden ze dus nog tegoed :)
Ook de foto-kodak.....vergeten !!!!!????
Maar goed dat de baasjes mij niet vergeten mee te nemen waren ! :)

Het was fijn om nog eens terug te keren naar mijn roots en daar waar ik een jaartje gelegen lag....
lagen nu 6 andere kleine pupjes.
En ik heb ook kennis gemaakt met Moped, die ongeveer even oud is al ikke. :)

Bij het naar huis gaan heb ik dan ook mijn "echte papieren" gekregen.
Dus ben ik nu een ECHTE SHELTIE ...ook op papier :)

Ik heb beloofd dat , als we nog eens in de buurt zijn, we zeker nog een binnen springen.

Nu, eventjes Geraardsbergen verkennen en nog wat Geocaches zoeken :)


1 opmerking:

  1. Alez, moest'm nu door de politie tegengehouden worden dan ...
    http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=41355

    BeantwoordenVerwijderen