maandag 28 november 2011

Nurop

Vandaag stond er een dagje cachen op het programma.
We gingen zo op het randje Belgie-Nederland wandelen, zeiden de baasjes.
En tussen Vlaams en Nederlands geblaf....zit geen verschil, dus ze verstaan me daar wel.

Het zonnetje scheen al goed om 09:15 toen we door Maastricht reden.
Het beloofde dus een mooie dag te worden.
Alhoewel ie in mineur begon want....bleek dat de baasjes mijn leiband zomaar vergeten hadden ! :)
GOE BEZIG MANNEN !

Dan maar net buiten Maastricht naar een dierenwinkel gezocht...en gevonden.
Niet dat ik niet goed luister, maar als de wandeling over wegen gaat waar auto's kunnen rijden,
dan moet ik van de baasjes toch eventjes aan de band....kwestie van op nummer zeker te spelen :)

Dus...nu heb ik een reserve-leiband die altijd in de cachingrugzak blijft liggen....
Want ik ken ze....ze zullen dat nog wel eens "vergeten" :) :)

In Nurop aangekomen mocht ik al dadelijk vrij rondcrossen....en d'r is niks dat ik liever doe :)
Bergje op en bergje af.

Links en rechts eens goed snuffelen.

En ook al eens stoppen voor "een booke" :)

'k Heb me weeral goed geamuseerd en mag alweer een dikke 12 kilometer
op mijn tellertje bijtypen.

Als ik nog wat verder blijf oefenen in klimmen en dalen, dan ben ik klaar voor een grote
vakantie naar Oostenrijk...want de baasjes zeggen dat de bergjes daar nog "hoger" zijn :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten