zaterdag 3 maart 2012

Diploma

Mijn tweede stukje papier is een feit....maar daar heb ik wel wat moeten voor doen hoor !

Het eerste was mijn stamboom. Daar stond ik op zonder dat ik het wist. :)

Het tweede is van de hondenschool.
Lang, lang geleden ...gestart bij de puppy's.
Toen de tijd rijp was, doorgestoten tot de A-klas.

En dan nu, na veel oefenen met de baasjes ( en zeker met veel dank aan het vrouwbaasje :) ), verhuizen
we dan nu naar de B-klas.

Waar we in de A veelal met een korte leiband werkten, gaan we in de B met een langere leiband
aan de slag. Met andere woorden, ik ga dus moeten leren luisteren "op afstand" !
Of dat goed gaat komen, dat moeten we maar weer afwachten :)

Wat ik al "wel" betrekkelijk goed kan ( als mijn zinnen er op staan :) ) is " plaatsje ".
Heb het op school nog maar een paar keer gedaan, maar het lukt al aardig...
Voor een snoepje doe ik alles :)

1 opmerking:

  1. Nu'm nog leren een "drupke" te gaan halen en dan is diploma 3 ook al binnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen