maandag 26 maart 2012

Shiva's Trail

Het leek wel zomer vandaag, alhoewel het nog maar goed en wel einde maart is.

De baasjes hadden dan ook een wandeling in de buurt van Malmedy uitgekozen.

Lekker bergje op en bergje af.


En natuurlijk wat Geocaching, terwijl ze er toch zijn.
Shiva is een oud duitse herder die samen met zijn baasjes al 3000 caches heeft gevonden
en dat in 10 jaar tijd. En om dat te vieren hebben zijn baasjes een wandeling voor hem
gemaakt.
Die wandeling heb ik dus ook mogen lopen, ook al zit ik nog maar aan enkele tientallen caches :)
Maar ja,....ik ben dan ook nog maar goed 1,5 jaar oud éh :)

Naar goede gewoonte en omdat ik al een beetje flink ben,
mocht ik, van zodra het kon, los van de lijn.


En d'r is niks wat ik liever doe!
Kilometers met de neus aan de grond !
Allemaal nieuwe geuren alweer.


Tijdens de wandeling heb ik ook af en toe mijn pootjes eens kunnen laten
afkoelen. Niet dat ik zo'n held ben ik het water, maar...zoveels te meer ik er in
spetter, zoveels te fijner het begint te worden :)



Natuurlijk werd er ook al eens halt gehouden om een hapje te eten.


En dan ging het weer verder.

Soms makkelijk, soms wat moeilijker.

Genietend van de stilte van het bos ! :) :)


Maar op het einde van de tocht wachtte een verfrissing, dus
de moed bleef er in hoor :)


Na de Shiva Trail zijn we ook nog even richting Bernister gereden om,
wat dacht je, er nog een bergje te doen :)


En helemaal op het einde van de dag , nog een modderwegje opgezocht :)


13,8 kilometer in de pootjes alweer.
Een toffe wandeling !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten