dinsdag 21 februari 2012

HELAU !!!!

Ja, ja, 't was weer zover :)
Karnaval aan de Moezel.
't Wordt een traditie :)

Ook dit jaar waren we weer met een hele bende in Ediger-Eller.

De ene ging voor een Bitt en de drupkes, de andere voor een cache'ke EN de Bitt EN de drupkes.
Je mag eens raden wie "die andere" was :)

Mijn vrienden Benji en Lando waren natuurlijk ook weer van de partij.
We hebben een bezoekje aan Bernkastel gebracht, waar het zeer mooi is
om eens rond te wandelen....en iets te drinken ( natuurlijk )

Je ziet 'm denken : HEY, VOOR MIJ OOK EEN BITT !!!
De karnavalsstoet zelf...nee....da's nog altijd niets voor mij.
Dat lawaai....ik krijg er de bibbers van.
Geef mij dan maar een fikse wandeling in het bos.
En dat hebben we ook gedaan.
Te voet van het Ferienresort ( boven op de berg, ja daar staat een kleine dwerg.... ) naar Ediger-Eller.






En van daaruit tot halverwege Europa's hoogste wijnberg, de Calmont.
De baasjes waren al helemaal tot boven geweest en nu mocht ik ook eens een stukje mee.
SUPER !

Slechts hier en daar en af en toe eens wat hulp nodig gehad, want
ladders oplopen....dat lukt nog niet zo goed :)


Maar voor de rest....was ik precies een volleerde berggeit :)

Ik was er trouwens ook niet alleen....heb er nog een andere viervoeter tegen gekomen.

Een tof trip'ke....zeker voor herhaling vatbaar !





Natuurlijk zijn we dan ook weer te voet terug naar het Ferienresort moeten gaan.
Met 4 voetjes gaat dat vlotjes, met 2 voetjes is het al wat meer "puffen geblazen".
Een tripje van 14 kilometer.

Ediger-Eller....tot volgend jaar ( of misschien zelfs nog wel vroeger )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten