woensdag 12 juni 2013

Een berichtje in de mailbox van Easy ?

Ja, ja, gisteren viel er zowaar een mailtje in mijn mailbox !

Razend benieuwd van wie het was en wat het zou zijn.
Dus maar snel de baasjes erbij gehaald.

Oh...er zat een paperclip bij ?? Wat moet een Sheltie in godsnaam met zo'n papierhoudvastding ?
Uitleg van de baasjes bleek te onthullen dat het een bijlage was...maar ik mocht die nog niet zien !?

Eerst kreeg ik de tekst van het mailtje te horen en vooral .....van wie het was.

De mail kwam dus van mijn zusje Bisqit.

Ze schreef me dat ze al een fiere Sheltie geworden was van een goede 33 cm groot en dat ze het prima kon vinden met haar 2 andere Sheltievrienden alsook met de 2 Kees-vriendjes.

Ze gaat op hondenschool en volgt gehoorzaamheid. En aanstaande zaterdag  heeft ze examen...dus ga ik flink voor haar duimen !

Toch fijn dat ik weer wat van haar gehoord heb.

En hier is ze dan....mijn zus....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten