maandag 1 april 2013

Sloterheide

Pasen..."de" tijd om eitjes te zoeken , zeiden de baasjes.

Welnu, wij hebben er geen kunnen vinden... 't Is te zeggen.....:)

Ik zou niet Easy heten als ik niet de eitjes die mijn baasje gebruikt in haar bloemstukjes zou gevonden hebben :)
En je mag 2 keer raden wat ik ermee gedaan heb :) :)
Voor deugenietenstreken moet je mij maar roepen hoor....dan sta ik dadelijk klaar !
Maar soit,...ik kan ook braaf zijn hoor.

Zoals vandaag !

We zijn gaan wandelen in Gruitrode. 8,4 kilometer.
Het zonnetje scheen lekker, af en toe een fris briesje, links en rechts een ruiter te paard.

Jissa en ik hebben het weer reuze naar onze zin gehad.
Als we maar kunnen ravotten.




Hi,Hi, de Border kan niet volgen :)


Scherp versus Onscherp :)



Stokje terugbrengen...

Nu weer een werkweekje wachten en dan is 't weer weekend....
Waar zouden we dan naartoe gaan :)
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten