zondag 4 november 2012

Weet je nog...?

Einde augustus : overgang van B naar C-klas ....helaas...gebuisd
Begin september : Clubkampioenschap met overgang ....geslaagd
                            Ik mocht dus met de C-honden meetrainen :)

En twee maandjes later, die bewuste 27/10, was het al tijd om deel te nemen aan het brevet.

Ik had al een tipje van de sluier opgepikt, maar ziehier dan de definitieve resultaten van die dag :)

En dit keer is het geen grap :)
De baasjes waren supertrots op mij. Van de 24 deelnemers voor het brevet , had ik de meeste punten.
Ik had "superpootjes" die dag :)
De baasjes en ikzelf zijn dus nu de trotse eigenaar van "het werkboekje".
Nu dus maar héél hard trainen en oefenen .....en héééél misschien eens proberen om een wedstrijdje mee te doen :)
We zullen dan wel zien of dat iets voor mij is :)
Wordt dus zeker en vast nog vervolgd !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten