vrijdag 16 november 2012

Texel

Hey, hallo,....

Dat is weer een tijdje geleden, nietwaar !

Maar....we hebben niet stil gezeten hoor :)

Ik ben zelfs een midweekje mee op vakantie geweest met de baasjes...naar Texel.

't Was er frisjes maar droogjes, een pittig windje, vroegjes donker,maar....prima fietsweer !

Ik heb er zo'n 160 kilometer op de tandem gezeten, in m'n fietskorfje :)
Neen,neen,...niet aan 1 stuk maar verdeeld over 3 fietsdagen.
En tussendoor zijn we regelmatig eens gestopt, kwestie van mijn pootjes eens uit te gooien.

De baasjes gingen geocachen ( al fietsend en al wandelend ) en dan ben ik natuurlijk altijd bereid om mee te gaan.

Ik heb het weeral reuze naar m'n zin gehad en ik hoop al stiekem....dat we nog eens terug gaan :)

Dag 1 en natuurlijk eens naar "het zee'tje" :)
Dag 2 : even een geocache zoeken op het water. Tof !
Dag 2 : yippiie....de bosjes in! :)
Dag 2 : Fraaie uitzichten...als het niet zo mistig was.
Dag 2 : even wat bijleren over het grondwater op Texel.
Dag 3 : Ikke in mijn tandemmandje ! :)
Dag 3 : Schop gespit, euh,...schip gespot :)
Dag 3 : Oei, bijna donker...tijd om te gaan slapen
Dag 3 : Het tochtje in kaart
Dag 4 : Geocachen on the beach
Dag 4 : Geocachen bij The Highlanders
Dag 4 : maar the Beach is toch zeker zo fijn :)
Dag 5 : nog even naar The Love Stone kijken en dan....naar huis.....Jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten