zondag 5 augustus 2012

15e INTERNATIONALE TENTOONSTELLING SHETLAND SHEEPDOG

Ja, ja,...grote show waar de baasjes en ik naartoe geweest zijn.
Plaats van het gebeuren : De Abdij in Geraardsbergen.

Neen, neen,..ik heb niet meegeshowed.
Wij stonden aan de zijlijn en ik heb mogen kennis maken met wel héél véél Shelties.


Met hun hele hebben en houden  komen de baasjes en hondjes hier blijkbaar naartoe. :)
Het zal wel best stressy zijn zeker om je zo van kop tot staart te laten bepotelen en dan nog eens een loopje te moeten doen van links naar rechts. :) Maar ik denk toch dat de Shelties die hier deelnamen er iet of wat aan gewend waren. :)
Om vervolgens weer mooi , stil en aandachtig te blijven staan, totdat de keurmeester zijn beslissing heeft genomen , zodat je uiteindelijk weet waar je eindigt. :)


Alweer een mooie uitstap gedaan.
En...zal ik eens een geheimpje verklappen....?
Ik heb horen waaien dat er misschien zelfs een "speelkameraadje" voor mij zou komen....maar ppsssssst....niet verder vertellen éh. :)
Zo eentje zou het worden....maar ppsssst.....niets verklappen hoor !



1 opmerking:

  1. Dus nu maar op zoek naar ene cacher met ene sheltie. Gij gaat niks meer kunnen doen met die aansteker als ge weer gaat stoppen met roken hé.

    BeantwoordenVerwijderen