zondag 4 september 2011

Team Tournée Génerale in Alken an der Mosel


En ik was er ook bij :)

TTG is één vrolijke bende tweevoeters.
De venten gaan regelmatig samen "speedmarcheren" :)
Van de vele verhalen weet ik dat dat altijd lachen, gieren, brullen is....
En soms...spierpijn
Maar ALTIJD....DRUPPELKES !  :)

Dit weekeinde stond er echter iets helemaal anders op het TTG programma.

Een tripke op aangeven van Eburonian26, jawel...dienen van Tongeren :)
Wandeltochtjes uitgestippeld door SpiceIt, jawel...dienen haarlozen kok :)
EN... BELANGRIJK ....ditmaal "met vrouw en kinderen"

Een geocaching weekeinde om U tegen te zeggen, met toch ook wel
1 heel speciale cache, waarvoor de TTG'ers de hulp nodig hadden van
een plaatselijk cachersgroepje.



Een megatoffe bende !

Een weekeindje dat naar "nog" smaakte.



En ik....voor mij was het ook een "knuffelweekeindje".
En ik heb het mij goed laten gevallen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten