dinsdag 24 mei 2011

Operatie

Yoehoe,
Daar zijn we nog eens.  Ondertussen ben ik alweer 6 maanden oud geworden...een half kaarsje dus op een halve taart :)

Ja ik weet het, 't is de laatste tijd wat aan de stille kant geweest...
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet reuze naar mijn zin gehad heb :)

Ik ben nog steeds vrank en vrij en vrolijk.
Ik volg nog steeds mijn hondenlesjes ( wel met een pauze tussen want baasjes hadden
eventjes geen tijd wegens te drukke beroepsbezigheden :)
Ik ga nog steeds mijn avondwandelingen doen
Ik mag nog geregeld mee geocachen ( zondag nog geweest....en zeker 15 teken opgedaan, maar die werden vakkundig uit
mijn weelderige bles verwijderd nog voordat ze zich konden nestelen :)

En net nu de drukte wat geluwd is....kwam de operatie !

Ik had de laatste week wat last van mijn oog.
De ene keer jeukte het, de andere keer traande het.
De volgende dag was het weer beter en de dag erna...weer hetzelfde liedje.
Jeuken en tranen.

Dus....hopsakiedee...naar de dierenarts  ( doe ik niet graag, maar " wat mot, dat mot" )

Maandagavond om 18:20 werd de diagnose gesteld : 2 naar binnen groeiende wimpers !
Wat te doen eraan....chirurgistisch wegnemen was de conclusie ??!!!
Wanneer...ah...dadelijk éh......Slik.

Dus, kreeg ik een spuitje in mijn bil en mocht ik bij de dierenarts overnachten.

Dinsdagavond om 18:05 stond mijn baasje terug bij de dierenarts.
De twee wimpers, die gelukkig vlak naast mekaar stonden, werden in één ingreep verwijderd.
Resultaat : draadjes :)


Nu moet ik nog 4 dagen één pilletje krijgen en na 14 dagen mogen de draadjes er uit.

En ik....ik ben alweer terug de oude hoor.
Van zodra ik thuis kwam  liep ik alweer te spelen met mijn beertjes, beentjes en frisbee.

1 opmerking:

  1. Arm dutske.
    Maar ge gaat zien, nu gaat het eens zo goed om naar de A te gaan. Of ze moet nu de grond natuurlijk beter zien dan ervoor, ja dan gaan kaasblokskes niet meer helpen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen