vrijdag 29 april 2011

Today...D-day

En ja hoor.
Het is zo ver !
Baasje ging vandaag, zoals naar gewoonte, eventjes gedag zeggen tegen "de kiekens" :)
Ik liep , zoals naar gewoonte, lekker mee...al blaffend met super veel lawaai ( ook zoals gewoonte :)  )
Baasje heft dekseltje van kotje....baasje zit stil, luistert....ikke stop met blaffen....baasje met ademen ???
Baasje legt oor tegen kotje en luistert weer eens ??? Ikke begin terug met blaffen , want baasje vergeet
precies te ademen !!!!! :)
Baasje doet kotje dicht en gaat naar binnen om vrouwtje te halen ???
Baasje en vrouwtje komen terug met een potje met opfokmeel ?????
Vrouwtje doet kotje open en...luistert....luistert nog eens.....
Handje van vrouwtje verdwijnt in het kotje....baasje stond er bij en...keer er naar ( en ikke ook :)  )

En ja hoor .....het eerste kuikentje is een feit !

Daar ga ik ongetwijfeld nog veel plezier mee beleven :)
Ik zal mijn keel al maar beginnen smeren wat ik zal weer wat kunnen afblaffen ...en zeker als er nog meer
kuikentjes volgen gaan

Dus...wordt vervolgd  :)

1 opmerking:

  1. had het baasje schrik van de kip dat hij het vrouwtje ging halen ????
    En van de regen ook al want dan moet het vrouwtje ook naar de hondenschool..... of is het omdat hij liever langs de draad staat jupkes te drinken ???

    BeantwoordenVerwijderen