zaterdag 26 februari 2011

Valt er nog iets te melden ?

Welnee, weinig nieuws van het front :)
Alles gaat zijn gangetje blijbkaar.
Ik voel me lekker in mijn vel.
Ben 200% gewend aan mijn nieuwe thuis.

Verleden woensdag ben ik voor de eerste keer naar de hondenschool geweest, samen met de ganse familie.
Tja, het moest er eens van komen nietwaar :)

Ik heb er kennis gemaakt met Jutta ( of Juta ? ) , een dubbele "t " hoor je ttoch niett..of ttoch ?
Jutta is wel een maandje ouder dan ik en is een Labrador....en dat zie je !
Ze is al een stuk groter dan ik...en kent al vele oefeningen en commando's.
Ik denk wel , als we samen in de groep moesten zitten, dat het mijn vriendje zal worden :)

Ik heb er ook kennis gemaakt met enkele instructeurs, een zekere Ludo en een zeker Tim.
Beiden denken dat ze er, samen met hun collega's , wel "iets zouden kunnen van maken" :)
Dat wordt nog lachen vrees ik :)

Ik ben er ook in de "kantine" geweest...maar dat was dan meer op aangeven van mijn baasjes !
Snap niet zo goed wat daar zo fijn aan was :) :)... Maar och, het hoort er bij en er zijn toch ook vele mensen eens eventjes gedag komen zeggen.
Foto"s van de hondenschool-escapade zijn er helaas niet wegens te donker :)
Ongetwijfeld zullen er later nog wel volgen.

Vandaag heb ik bezoek gehad van buurhond Tess.
Ze was " ontsnapt" :)
We hebben kunnen ravotten op het gazon totdat.....mijn baasje met zijn fototoestel ten tonele verscheen.
Tess dacht onmiddellijk dat het een GSM was en...'t ravotten was uit !
Ze zocht, met de oortjes plat in de nek en de staart tussen de benen, wanhopig naar een ontsnappingsgaatje :)
We zullen in de toekomst eens trachten om Tess van die "fobie" af te helpen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten