zondag 19 december 2010

Dag allemaal - neen, niet het "boekske" :)

Dag allemaal.
In deze blog kan je mijn levensloop volgen met alle ups en downs.

Maar laat ik eens beginnen met het begin : " de baasjes" :)

Eigenlijk ben ik ontstaan door de grote hondenwens van mijn baasje.
Hij had jaren geleden al 2 Husky's gehad die helaas vanwege ouderdomsverschijnselen ingeslapen zijn.
Daarnaast zijn er ook 2 dwergpinchers lange tijd in huis geweest.
Toen echter ook  de jaren voor hen begonnen te wegen  en ze voorgoed vertrokken naar de eeuwige speurneusvelden,
is mijn baasje enkele jaren "hondloos" geweest.

Het gemis van een viervoeter bleef echter knagen.

Totdat de dag aangebroken was van het Geocaching-WW7-Event op 13 Maart 2009.

Geocaching ????
Ja, dat is die andere grote hobby van mijn baasjes.

In het korte gezegd is dat : "Schatten zoeken aan de hand van GPS-coordinaten".

Veel meer informatie kan je hierover vinden op  "www.geocaching.com"
Onder hun nickname " Geohoppers Team Yveguy" kan je hen daar terug vinden en zo iets meer van hun tochten vernemen.
En binnenkort ....dan zal ook ik een vaste deelnemer zijn. Dus ook in mijn blog zullen de verhalen over geocachen wel
terug komen :)
Het is in ieder geval een hobby die ze aan iedereen kunnen aanraden die van wandelen houdt.

Het was dus tijdens één van die Geocachingdagen dat mijn baasje de volgende soortgenoten zag, die met hun eigenaars
ook deelnamen aan het WW7 Event.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten